Grinder

Ikuisuusprojektiksi jäänyt luolastomättöpeli, joka hyödyntää proseduraalisesti generoituja karttoja.

Kuva vanhemmasta pelin versiosta:

Lue lisää projektista

Infinite Arena

Peli, jonka avulla tutkin proseduraalisten karttojen generointia. Tarkoitus oli kasata karttageneraattorin ympärille räiskintäpelikin, mutta kiinnostus loppui kesken. Pelin toteutuksessa opittuja asioita ja lähdekoodeja käytettiin myöhemmissä peleissäni pohjana.

Lue lisää projektista

Lanit.at

Tein Pythonilla, Redis-tietokannalla ja Twitter Bootstrap -ulkoasulla pienen sivuston verkkopelitapahtumien listaamiseen ja lyhyt-URL:ien tarjoamiseen niille.

http://lanit.at/

Lue lisää projektista

Panssarivaunupeli

Panssarivaunupeli-kuvankaappaus

Edesmenneen Suomipelit.com -sivuston Peli päivässä 2 -projektiin, jossa ideana oli, että mukana olijat tekevät vuorotellen yhden pelin päivässä kuukauden ajan. Mukaan pystyi osallistua kuka vain varaamalla itselleen päivän projektin viestiketjusta.

Oma pelini projektiin oli Panssarivaunupeli, jossa ajellaan tankilla eteenpäin ja ammutaan kaikki matkan varrella. Pelissä ympäristö ja vihollisten paikat/liikkeet on jokaisella pelikerralla arvottu satunnaisesti. Peliin en ehtinyt luoda loppua, mutta kenttä vaihtuu aina välillä.

Lue lisää projektista

Pelasta puhe

Vaasan ammattiopiston päättötyöksi tehty luolastoseikkailu, jossa käytetään proseduraalisesti generoituja karttoja. Pelissä väistellään ansoja ja yritetään kerätä joka kerroksesta talteen Vaasan 400-vuotis juhliin suunnitellun puheen paloja.

Lue lisää projektista

RedditTimes

RedditTimes on pieni testiprojekti, jossa testasin jQuery:lle tarjolla olevaa Masonry -kirjastoa. Tarkoitus on Masonry:n avulla järjestää Reddit-sivuston juttujen otsikoita sanomalehden tyyliin.

Lue lisää projektista
Sivu 1 / 1