Grinder

Ikuisuusprojektiksi jäänyt luolastomättöpeli, joka hyödyntää proseduraalisesti generoituja karttoja. Alkuperäinen viestiketju pelistä Lataus (~1,3Mt) Kuva vanhemmasta pelin versiosta:
Lue lisää →

Infinite Arena

Peli, jonka avulla tutkin proseduraalisten karttojen generointia. Tarkoitus oli kasata karttageneraattorin ympärille räiskintäpelikin, mutta kiinnostus loppui kesken. Pelin toteutuksessa opittuja asioita ja lähdekoodeja käytettiin myöhemmissä peleissäni pohjana. Lataus (~600kt)
Lue lisää →

Lanit.at

Tein Pythonilla, Redis-tietokannalla ja Twitter Bootstrap -ulkoasulla pienen sivuston verkkopelitapahtumien listaamiseen ja lyhyt-URL:ien tarjoamiseen niille. Sivustolle varasin näppärän domainin “lanit.at”. Projektin vanha koodi on saatavilla GitHubissa. Sivusto on sittemmin suljettu.
Lue lisää →

Panssarivaunupeli

Edesmenneen Suomipelit.com -sivuston Peli päivässä 2 -projektiin, jossa ideana oli, että mukana olijat tekevät vuorotellen yhden pelin päivässä kuukauden ajan. Mukaan pystyi osallistua kuka vain varaamalla itselleen päivän projektin viestiketjusta. Oma pelini projektiin oli Panssarivaunupeli, jossa ajellaan tankilla eteenpäin ja ammutaan kaikki matkan varrella. Pelissä ympäristö ja vihollisten paikat/liikkeet on jokaisella pelikerralla arvottu satunnaisesti. Peliin en ehtinyt luoda loppua, mutta kenttä vaihtuu aina välillä. Lataus (~600kt)
Lue lisää →

Pelasta puhe

Vaasan ammattiopiston päättötyöksi tehty luolastoseikkailu, jossa käytetään proseduraalisesti generoituja karttoja. Pelissä väistellään ansoja ja yritetään kerätä joka kerroksesta talteen Vaasan 400-vuotis juhliin suunnitellun puheen paloja. Opinnäytetön kirjallinen osa (Lataus, PDF ~400kt) Lataus (~700kt)
Lue lisää →